طرح توجیهی لوله پلی اتیلن

طرح توجیهی لوله پلی اتیلن (مطالعات بازار، فنی و مالی با نرم افزار کامفار)

طرح توجیهی لوله پلی اتیلن که در ادامه قابل دریافت میباشد در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ تهیه شده است و شامل مطالعات بازار، فنی و مالی بوده و یک گزارش کامل میباشد که قابل ارائه به تمامی سازمانها و ارگانها و حتی قابل ارائه به بانکها جهت اخذ تسهیلات بانکی میباشد؛ البته همانطور که ذکر گردید، این گزارش در در در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ تهیه شده است و بایستی تمامی هزینه ها و جداول ارائه شده در طرح توجیهی لوله پلی اتیلن مطابق مبالغ زمانی که میخواهید آن را به سازمان متبوعه ارائه بفرمائید، بروزرسانی شود.

تیم کارشناسی شرکت پترو تجهیز ایرانیان آماده دریافت پیشنهادات و نظرات شما میباشد و کافیست جهت ارائه نقطه نظرات خود در خصوص طرح توجیهی لوله پلی اتیلن با شماره تماس ۰۹۳۹۶۱۹۳۹۰۵ تماس حاصل فرمائید.

طرح توجیهی لوله پلی اتیلن در قالبهای word و pdf در ۱۰۴ صفحه ارائه شده است. فهرست مطالب ارائه شده در گزارش شامل موارد زیر می باشد:
خلاصه طرح توجیهی لوله پلی اتیلن
فصل اول : مطالعات بازار طرح توجیهی لوله پلی اتیلن
۱- مقدمه
۲- معرفی محصول طرح
۲- ۱- معرفی کد آیسیک محصول (ISIC)
۲- ۲- کد تعرفه گمرکی
۲- ۳- مشخصات، ویژگی ها و تعاریف علمی و تخصصی
۲- ۴- کاربردهای محصول
۳- محل اجرای طرح
۴- مواد اولیه
۵- قیمت فروش محصول
۶- بررسی عرضه
۶- ۱- تولید داخلی
۶- ۲- واردات
۶- ۳- کل عرضه
۷- پیش‌بینی امکانات عرضه در آینده
۸- تقاضا
۸- ۱- صادرات
۸- ۲- تقاضای داخلی
۹- پیش‌بینی تقاضا
۹- ۱- پیش بینی صادرات
۹- ۲- پیش بینی تقاضای داخلی
۹- ۳- پیش بینی تقاضای کل
۱۰- تحلیل موازنه پیش‌بینی امکانات عرضه و پیش‌بینی تقاضا
۱۱- نتیجه گیری بررسی بازار
فصل دوم : مطالعات فنی طرح توجیهی لوله پلی اتیلن
۱- هدف از اجرای طرح
۲- محصول طرح
۳- ظرفیت طرح
۴- فرآیند تولید
۵- پیشرفت فیزیکی پروژه
۶- پیش بینی تولید و فروش
۷- هزینه های سرمایه‌گذاری طرح
۷- ۱- زمین
۷- ۲- محوطه سازی و ساختمان
۷- ۳- ماشین آلات
۷- ۴- تأسیسات
۷- ۵- وسایط نقلیه
۷- ۶- تجهیزات اداری و آزمایشگاهی
۷- ۷- متفرقه و پیش بینی نشده
۷- ۸- هزینههای قبل از بهره‌برداری
۷- ۹- سرمایه در گردش
۸- زمانبندی اجرا
۹- هزینه های تولید
۹- ۱- مواد اولیه
۹- ۲- حقوق و دستمزد نیروی انسانی
۹- ۳- انرژی
۹- ۴- تعمیر و نگهداری
۹- ۵- هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
۹- ۶- هزینه های بالاسری و اجاره
۹- ۷- هزینه بیمه دارایی ها
۹- ۸- هزینه قطعات یدکی
۹- ۹- استهلاک
۹- ۱۱- ساختار هزینه های ثابت و متغیر
فصل سوم : مطالعات مالی طرح توجیهی لوله پلی اتیلن
۱- خلاصه پیش بینی های مالی
۲- گردش وجوه نقد
۳- وجوه نقد تنزیل شده
۴- تحلیل حساسیت IRR
۵- جدول سود و زیان
۶- تحلیل سربسر
۷- جدول پیش بینی تراز نامه

شما میتوانید طرح توجیهی لوله پلی اتیلن که در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ تهیه شده است را  در ۱۰۴ صفحه و در قالب pdf  با قیمت ۱۰۰ هزار تومان و در قالب word با قیمت ۸۰۰ هزار تومان از لینک زیر دریافت کنید و درصورت نیاز به ویرایش و به روزرسانی طرح با ما تماس بگیرید تا تیم مهندسی شرکت طرح توجیهی فوق را منطبق بر خواسته های شما تهیه نماید.

(در صورت نداشتن آدرس ایمیل، هنگام خرید، میتوانید از آدرس ایمیل mehman@tajhizpro.ir استفاده نمایید)

لینک دانلود فایل pdf طرح توجیهی لوله پلی اتیلن

لینک دانلود فایل word طرح توجیهی لوله پلی اتیلن

تماس با پترو تجهیز ایرانیان

در ادامه در خصوص  لوله های پلی اتیلن و ویژگیهای آن توضیحات مختصری ارائه شده است:

لوله‌های پلی اتیلن به دلیل وزن  پایین تر در مقایسه با لوله های فلزی و بتنی، نصب سریع و آسان، گوی سبقت را از این نوع لوله ها ربوده است. همچنین لوله های پلی اتیلن در محیط‌های اسیدی و بازی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان میدهند و بسیاری از محلولها و مواد شیمیایی تاثیری بر پلی اتیلن نمی گذارند. مقاومت در برابر  سایش از دیگر مزایای این نوع لوله هاست. انعطاف پذیری از مزایای اصلی لوله‌های پلی اتیلن بوده و آنها را برای نصب در مواردی که به انعطاف پذیری نیاز است، در اولویت قرار میدهد. سطح درونی لوله های پلی اتیلن، فوق العاده صاف بوده و  زبری بسیار پایینی دارند به طوریکه ضریب زبری حدود ۰٫۰۰۵ است که موجب میشود سیالات درون آنها جریان سریعی داشته و افت فشار کمتری در و این لوله ها ایجاد میشود.
ویژگیهای فوق باعث شد که در مدت زمانی کوتاه، استفاده از لوله های پلی اتیلن  گسترده تر شده و  این لوله ها جایگزین محصولاتی همچون پی وی سی، بتن، چدن و فلز شده اند و سایر لوله ها به ندرت  استفاده میشوند.

انواع لوله های پلی اتیلنی
 لوله پلی اتیلن تک جداره
لوله پلی اتیلن تک جداره، ساده ترین و متدوالترین لوله های پلی اتیلنی است که در بازار یافت میشود که می‌توان از آنها در فشارهای بین ۲ تا ۴۰ بار، با قطرهای مختلف استفاده کرد.
 لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله های کاروگیت
این اصطلاح به لوله‌هایی گفته می‌شود که دارای دو جداره میباشند و  با شکل ظاهری موجدار تولید میشوند؛ البته لایه درونی لوله، دارای سطحی صاف می‌باشد که عبور سیالات را تسهیل میکند ولی  سطح بیرونی به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالایی میباشد. دلیل این نوع طراحی به این نکته برمیگردد که این نوع لوله ها عمدتا برای  فاضلابها، پسابهای صنعتی و محلولهای اسیدی و بازی مورد استفاده قرار میگیرند که سیال در حال عبور از داخل این لوله‌‌ها دارای فشار داخلی نیست ولی این لوله ها بایستی فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل شوند و همین مسئله باعث طراحی حلقه حلقه ای سطح بیرونی این لوله ها و افزایش استحکام آنها میباشد.
 لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای
این لوله ها در واقع همان لوله های تک جداره هستند که در قطرهای کوچک تولید میشوند و تفاوت اصلی آنها باهم، در این است که با توجه به فشار کاری کم شبکه های آبیاری قطره ای، این لوله ها از جنس پلی اتیلن با دانسیته پائین یعنی(LDPE) تولید می شوند در حالیکه لوله های مورد استفاده در شبکه های آبیاری تحت فشار با استفاده از لوله های پلی اتیلن دانسیته بالا (HDPE) تولید میشوند.

لوله های پلی اتیلن با استفاده از روش اکستروژن تولید میشود که در طی این فرآیند، گرانولهای پلی اتیلن به داخل دستگاه اکسترودر وارد شده و داخل ماردون، در اثر حرارت، ذوب شده و به جلو رانده می شود و پس از خروج از اکسترودر وارد قالب می شود. پلی اتیلن مذاب، پس از خروج از سر قالب، از کالیبراتور عبور میکند و سپس در تانک وکیوم با اعمال فشار مناسب شکل داده می شوند. سطح لوله، هنگام خروج از کالیبراتور توسط  جریان آب سرد، خنک شده و توسط دستگاه کشنده، از درون تانک خلاء و خنک کننده، کشیده میشود و طی این انتقال، توسط دستگاه مارک زن، اطلاعاتی از قبیل مشخصات فنی لوله، تاریخ تولید آن، علامت استاندارد و نام شرکت بر روی آن ثبت میگردد و در نهایت بادستگاه برش در متراژهای مشخصی، بریده می‌شوند.
کلیه مراحل تولید توسط سیستم اتوماسیون، به صورت اتوماتیک، کنترل میشود تا کیفیت محصول نهایی قابل قبول و در حد استاندادرها باشد.
شما میتوانید طرح توجیهی لوله پلی اتیلن که در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ تهیه شده است را  در ۱۰۴ صفحه و در قالب pdf  با قیمت ۱۰۰ هزار تومان و در قالب word با قیمت ۸۰۰ هزار تومان از لینک زیر دریافت کنید و درصورت نیاز به ویرایش و به روزرسانی طرح با ما تماس بگیرید تا تیم مهندسی شرکت طرح توجیهی فوق را منطبق بر خواسته های شما تهیه نماید.

(در صورت نداشتن آدرس ایمیل، هنگام خرید، میتوانید از آدرس ایمیل mehman@tajhizpro.ir استفاده نمایید)

لینک دانلود فایل pdf طرح توجیهی لوله پلی اتیلن

لینک دانلود فایل word طرح توجیهی لوله پلی اتیلن

تماس با پترو تجهیز ایرانیان